Veel bedrijven hebben een uitgebreide bedrijfsvoering: naast de algemene bedrijfsvoering dient alles wat nodig is gedaan te worden om het gasten en bezoekers naar de zin te maken. U hoeft zich niet…
Nieuws
Bij Accent Receptieservices kunnen klanten hun receptie uitbesteden. Dat kan volledig of gedeeltelijk. Wij helpen bij het inzetten van receptionistes, telefonistes, gastvrouwen en servicedesk medewerkers. Voor de zomerperiode zoeken wij…
Niet alleen in de bejaardenzorg worden mensen door robots vervangen. Ook een deel van uw taken kan worden overgenomen door een gemechaniseerde assistent. Bij het bedrijf Decos worden bezoekers al…
Accent receptieservices bestaat dit jaar 10 jaar! Om dat te vieren hadden we een groot feest voor al onze medewerkers. Hieronder ziet u een impressie van de gezellige avond!
Mariejan de Lange, eigenaar Accent Receptieservices hielp Frans en Martine aan een nieuwe oliebollenkraam: Ruim een maand geleden werden Frans Humble en Martine de Jong uit Den Bosch bestolen van…
Een klant wordt niet alleen begroet als hij of zij binnenkomt, maar ook een begroeting bij vertrek is belangrijk. “Tot ziens meneer/ mevrouw”. Heb je het idee dat de bezoeker…
Bij Accent Receptieservices vinden wij het belangrijk dat al onze receptionistes, telefonistes en gastvrouwen bijdragen aan de gastvrijheid van uw bedrijf. Wat houdt gastvrijheid in? 1. Gastvrijheid is het gevoel dat…
Bij de inrichting van een ontvangstbalie kunt u de plank flink misslaan. Zo kiezen veel bedrijven voor een te hoge balie en denken ze niet goed na over de plek…